emmasvardag

Alla inlägg under oktober 2010

Av emma - 31 oktober 2010 21:21

nämen tjena.


nu har jag också hittat hit till lilla bloggplatsen. förr bloggade jag hos blogg.se, men jag orkade inte längre. kändes helt ovärt att blogga där när man inte kunde fixa en sån här fin header och bakgrund som jag har här, där. ifall ni förstår?

aja, till punkterna!


jag heter emma, och jag bor i södertälje.

bloggar om exakt allt, har ett stort hjärta och tar emot folk för den dom är helt enkelt! dömmer absolut inga personer för dess utseende, och jag hoppas att ni kommer att följa den här bloggen hela tiden så länge jag bloggar! :)


idag så har det varit en helt okej söndag.
först så vaknade jag typ vid 3 tiden (!), och pluggade lite..
sen stack jag typ vid 6 ner till pappsen för att köpa mat med michelle, och jajemensan, gott blev det allt för väl! är verkligen helt proppmätt nu, ingen mat på 58 år. nej tack. ;)


nu ska jag nog sticka ner till tjejorna i vardagsrummet och joina dom med läsk och chips, och lite skräckfilmer såklart! ska nog bli helt kul. jag bloggar senare imorgon, för jag kommer inte hinna blogga mer idag. :)


ni får ha det bäst, and don't forget: happy halloween! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards