emmasvardag

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

godmörgon

Av emma - 5 november 2010 09:25

hej hej.


nu har jag precis vaknat och ska fixa lite grejer.. har inte gjort klart mina läxor än. så varför inte? - jag har en liten del av höstlovet som är kvar, och den ska jag utnyttja med att sova på.. så, heheh.


orkar verkligen inte blogga idag, så det blir en liten bloggtorka..

kanske 3-4 inlägg, det räcker väl gott ändå?


&&&&, ska göra på en liten frågestund idag senare mot kvällen!

den håller på till måndag, bäst ju. elr hur? :D<3


dagens outfit:


 

 


är bara hemma idag så.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 8 november 2010 19:47

heeej.   pallar inte skriva idag, elr imorgon..   vi tar en blogg-paus. pallar inte livet, pallar inget..   :/     lillebror.     lillebror igen.         stolt. :) hahahahhaa, diggar minen (a'     ...

Av emma - 8 november 2010 06:53

MORGON ALLA FANS!   bildbomb senare idag som sagt ;) ha det gött, måste springa t bussen nu, hajhaj dååå ...

Av emma - 7 november 2010 18:57

hej bloggen. :)   nu har jag bakat & så, med allting. det blev ju supergott. :D mixrade lite grann med choklad och vanilj i muffinsarna, suveränt!! - nåja, snart ska jag bege mig in till badrummet. för att duscha.. skola imorgon ju! <3  ...

Av emma - 7 november 2010 15:47

hejhej :D   nu ska jag baka lite grann, men tänkte berätta lite om min dag so far! jag vaknade ju typ vid halv 12?, men iallafall.. då åt jag lite frukost och sen åt jag lasange, som är så jäkla gött!! sen har jag bara suttit vid datan hittill...

Av emma - 7 november 2010 11:27


godmorgon bloggen :)   jag vaknade nyss (!), även fast jag gick & la mig typ 4 inatt? :O borde jag inte ha sovit längre..? iallafall, HAHAHA. var med jessica så undra på ;) - hade så sjukt kul med henne! jag älskar dig bästis. tack för en toppe...

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards