emmasvardag

Alla inlägg den 5 november 2010

Av emma - 5 november 2010 20:19

 

Av emma - 5 november 2010 17:23

tjena mittbenaaa.


nu har jag tagit mitt feta arsle upp & satt mig vid datan.. ville faktiskt blogga lite, förlorar ju ganska många bloggläsare ifall jag struntar i att blogga. så ska köra 2-3 inlägg mot kvällen sen igen. :D


och idag börjar ju min frågestund, så fråga fråga på massa frågor vettja!

den börjar när idol börjar, och juste!

- som jag sagt innan, ALLA måste rösta på olle & minnah!!

annars blir lilla jag suris. :(


& det vill ni väl inte? ;] - hahaha.. min torra humor. :P


  och ja, det står: bastsson.blogg.se - för så hette min förra blogg. checka in kanske? hahahaha ;D


smell ya later

Av emma - 5 november 2010 09:25

hej hej.


nu har jag precis vaknat och ska fixa lite grejer.. har inte gjort klart mina läxor än. så varför inte? - jag har en liten del av höstlovet som är kvar, och den ska jag utnyttja med att sova på.. så, heheh.


orkar verkligen inte blogga idag, så det blir en liten bloggtorka..

kanske 3-4 inlägg, det räcker väl gott ändå?


&&&&, ska göra på en liten frågestund idag senare mot kvällen!

den håller på till måndag, bäst ju. elr hur? :D<3


dagens outfit:


 

 


är bara hemma idag så.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards