emmasvardag

Alla inlägg den 3 november 2010

Av emma - 3 november 2010 20:34

hej bloggen.


nu har jag tid till att blogga lite, så jag tänkte göra det. :) har vaknat upp faktiskt, sen jag var på ikea. härligt ju, eller hur? iallafall, ska berätta lite om dagen då, när jag gjorde bort mig!


det var så här, att vi var på textil-avdelningen på ikea, så var vi vid alla mattor osv,  så var det en stor hel hög med ryamattor på varandra.. så jag bara okej, vad kul att prova sitta där, så jag klev upp och satte mig där.

sen efter typ 1 minut, så rasa hela högen, och då hade mer folk kommit.. - så jag bara satt där och la upp alla mattor på varandra en efter en. :$ <3


jätte pinsamt, men iallafall, nu ska jag nog sluta blogga och sätta på musik samtidigt som jag dricker cola. mums. vi hörs senare? :)<3


pusshej


Av emma - 3 november 2010 17:44

hej bloggen!


nu är jag äntligen hemma, kom hem för kanske 50 minuter sen? :)

fixade lite grejer och så först, städade och satte mig framför datorn.

har varit en jätte lång dag på ikea, gjorde bort mig tillochmed!

berättar mer imorgon, är verkligen jätte trött just nu så orkar inte berätta om det.

vad ska jag göra nu.. säkert slagga framför datorn. :D


nejdå, men nu ska jag faktiskt fortsätta fixa mina grejer som jag har köpt osv,

ni får ha det bäst så bloggar jag lite mot kvällen senare!


latero

Av emma - 3 november 2010 12:15

tjeeeenaaaaa blööggen!


nu är jag nog på ikea och käkar lite lunch! :D

sen efter lunchen ska jag och mina syskon dra till andra avdelningen på ikea..

ska bli sjukt kul. - vi brukar alltid hoppa in dom där sängarna som finns på sovrums avdelningen, hihiih. :D


ivarjefall, kommer lite mer tidinställda inlägg under dagen som sagt,

tjillevippen! <3


 

min älskade lilla syster (till höger), jag älskar dig. (L)

Av emma - 3 november 2010 11:00

    Väska från London, jeans från Cheap Monday, mönstrad scarf (som bälte), lånad cardigan från Matinique & sneakers. DAGENS DET!

Av emma - 3 november 2010 09:56

heeeeeeej! :D


nu sitter jag här och ska klä på mig strax, ska ju till ikea.. taggar fett!

tänkte blogga innan, typ vid halv 10, men näpps - det gick tydligen inte?

så nu ska jag passa på att blogga lite nu innan jag åker :)


idag ska jag ju till ikea, kommer åka med kvarti 11 bussen ner till centralen.

sen efter det, buss igen till fittja. sen tunnelbana till skärholmen, sen var det något mer sen är vi framme! härligt. tar typ 1 timme att åka dit, så är framme runt tolv. :)


så det kommer lite tidinställda inlägg under dagen, är nog hemma runt 6!

bloggar såklart när jag kommer hem. :)

ni får nöja er med detta, see you later alligator<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards