emmasvardag

Alla inlägg den 1 november 2010

Av emma - 1 november 2010 23:35

so what's up bloggen?


kände att jag var tvungen att blogga lite till. :D

hehe, livet enligt mig.. blogga hela tiden, yeah, keep the tempooo. (a)

vad ska jag skriva..


aja, lägger in en video där jag och jessica gungar och sjunger. :)

niiice va?


Av emma - 1 november 2010 21:20

god kväll bloggen!


nu sitter jag här framför datorn och ska skriva ett kvälls/godnatt inlägg. mysigt. snart blir det av till sängen och då menar jag att jag ska sova min skönhetssömn. imorgon blir nog som idag, lika trevlig och härlig. hoppas vi. eller hur? ;)


jag ville bara säga godnatt till er. för jag kommer inte blogga mer idag.

så bättre att skriva godnatt nu, innan det är försent!


så godnatt readers, vi hörs imorgon. :)



slänger in en liten bild


 

Av emma - 1 november 2010 16:32

nämen tjenare... nu är jag tillbaks på stället där jag hör hemma! mjau.


nu har jag faktiskt ätit mat, tog en liten tid.

jag menar, kyckling & ris? - jag dööör, så gutt! :d:d:d<3

dagen har ändå gått ganska fort.. vaknade typ vid 9. :)

nu ska jag nog surfa lite på internet, yeeeah, det gillar vi sten hårt brudar! :D


sen imorgon ska michelle spela in lite låtar, mysigt. :)

hahaha, på tanke på det... vill ni höra mig när jag typ sjunger? (a)


kommer i nästa inlägg, kyssnnnn amigos!

Av emma - 1 november 2010 14:27

hej bloggen.


nu sitter jag här vid skrivbordet och bloggar lite grann, och en grej har jag lagt märkte till! det är så himla härligt väder ute här i södertälje! det har ju varit så trist väder på sistone, så lite skönt med fint väder ute. eller vad säger ni?

iallafall, snart kommer sanna hem med cola och kyckling, mums! då ska vi laga lite ris till det, hon är på stan med amanda.. längtar redan tills hon kommer hem. :)


jag, seriöst, älskar musik.. så jag tänkte lägga in en liten video på min låt som jag diggar just nu! :D


cookie jar - gym class heroes. :)

Av emma - 1 november 2010 11:24

hej bloggen.


nu har jag tagit en rejäl dusch, skönt! idag ska jag inte åka till sjukhuset för att ta min behandling mot pollen, för dom har stängt idag tydligen. eller min special läkare är sjuk också. så jag ska nog chilla hela dagen, inget plugg heller för den delen! och det är ju ändå så höstlov.. så why not? haha :)


idag så ska jag nog fixa mat till familjen, eller mina syskon.. låter väl bäst va? jag ääääger på att laga mat. *ego* :)
nej men, det gör jag faktiskt. blir nog lite bulgur med köttbullar.. haha, svennebanan mat! (a)



slänger in en liten bild.


  jag & jessica. älskar dig mest! <3

Av emma - 1 november 2010 08:45

~ tidinställt inlägg.. ~


hej och godmorgon bloggen!


jag vaknade precis. jätte skönt, sov verkligen ut i natt. :)

just nu håller jag nog på att vara inne på datan,

säkert så fixar jag mig nog också och smsar med folk.


anledningen till för att jag tidinställde detta inlägg,  är för att jag inte orkar blogga på morgonen. om ni förstår. ;-)


ni får ha det bäst, bloggar senare idag! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards