emmasvardag

Alla inlägg den 2 november 2010

Av emma - 2 november 2010 20:47

hej bloggen!


nu är klockan strax 21:00 så ska sätta mig i sängen och kolla på desperete housewies! mysigt. så nu när jag hade lite tid över så tänkte jag att jag skulle blogga, för jag kommer att gå och lägga mig efter programmet. ska ju upp tidigt imorgon - ska till ikea.. duuuh? ;)


blir en liten dagens fråga nu med,


vilka tv-program gillar ni mest?



laterooo <3

Av emma - 2 november 2010 16:30

tjatja bloggen.


här sitter jag alldeles mätt! men var jätte sugen på att blogga. :)

åt precis mat - och jag insåg en sak, svenne mat är ju gott. :O

lite grann i alla fall, tihi. :D

jag kollade också precis på ikea-hemsidan, och jag vet vad jag ska köpa med! nämligen...: lådor, boxlådor. så ballt! ;)


håller ni inte med mig? kommentera isåfall, ni måste!

vad ska jag göra nu, kanske vila en stund sen ska jag duscha.

bloggar efter allt det. :)


ha det bäst, kyssn


  <3


Av emma - 2 november 2010 12:47

god förmiddag!


nu sitter jag här och är super sugen på att blogga!

har blivit en jätte rolig vana för mig, kanske kommer bli min hobby framöver? ;]

i varje fall, snart ska jag äta lite lunch & fortsätta fixa lite grejjor! härligt.


imorgon taggar jag i alla fall mot ikea. jag och mina syskon ska åka dit, köpa lite grejor och äta mat där. blir nog köttbullar och potatis för mig.. hahah, nej då. säkert en caesar sallad. mums! :) ska söka lite på ikea och kolla på lite varor som jag ska köpa osv nu..


så vi hörs nog om ca 2,5 timmar? :)


latero<3

Av emma - 2 november 2010 09:26

godmorgon bloggen!


nu har jag precis vaknat, och ska snart hämta frukost.. fick inte så mycket sömn inatt egentligen.. hahah - jag satt ju och smsade med jessica&flera samtidigt. :) vad jag ska göra idag har jag inte bestämt mig än.. jag tror faktiskt att jag kanske ska åka&bowla med my girls. men jessica kanske inte kommer, för hon har inga pengar.. synd. :(


jag bloggar lite senare också. nu måste jag bara ta massa alvedon seriöst, och ipren, för jag  har en sån jäääkla huvudvärk!


laterooooooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

nämen hej!
nu har du hittat hit till min blogg.

följ gärna bloggen!


ni når mig också på: wiikiped_ia@hotmail.com. :)

hejsvejs så länge!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards